time of your life

Har varit hemma hos mamma i två dagar och fyllt magen med asgodmammamat :)
I onsdas så tog vi en jättemysig ridtur i skogen på våra finfina hästar, guuuuud va jag älskar det! särskilt när man inte blir avkastad.. :) tror min kära häst har kommit ur sin trottsålder  (peppar,peppar)

Igår så blev det ett dressyrpass för mig medans mamma gjorde hemmagjorda köttbullar till mig som jag fick ta med mig hem sen, så himmla snällt!
borde städa och diska lite, men en fotorunda med kameran i min nya hemstad lockar lite mer!







Mamma och hennes fina Skrållan fick ställa upp som fotomodeller en fin sommardag när jag ville exprimentera lite med kameran. Fina som få!
(har snott bilderna från facebook, därför är kvaliten inte så bra, men vad gör man inte när man har alla bilder på datorn hos mamma? skit alltså!)

Kommentarer
yvonne säger:

Bilderna är underbara Jolin, du borde skickat in dem till någon fototävling, finaste sommarbilden :)Kramis

2011-08-22 | 07:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback