Onsdagsmys ensam


Sambon är i Stockholm på konsert och jag fick helt enkelt ha onsdagsmys själv, föredrar att han är hemma faktist...
Brukar inte erkänna för folk vad jag gör när jag får tid över, får ju nördstämpel då! haha
men aja, nu kan jag helt enkelt inte låta bli.. :)
Virkade en lila liten babyconvers herrom dagen. Tyckte den blev så söt så nu tänkte jag göra flera par i olika färger.  Påbörjade ett par röda idag och förhoppningsvis blir dom lite snyggare än den lila, för nu har jag ju övat lite ;)


Kommentarer
yvonne säger:

Åh vilken söt :) kan man lägga in en beställning ???? Kramis

2012-01-26 | 07:36:35
jolin säger:

tack yvonne :)

själklart kan du det, vilken färg?? ;)

2012-01-26 | 12:26:58
yvonne säger:

Rosa.... tack :)

2012-01-27 | 07:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback