håller tummar och tår

livet har sina stunder och sina svackor. just nu befinner jag mig i en svacka. en djup en..
Hästnörd som man är så betyder hästen verkligen ALLT. så är det bara och är man inte hästägare själv så är det nog svårt att förstå..
Men det finns nog faktist inte någonting som är värre än när ens häst inte mår bra, och det finns inget man kan göra åt saken.
Nu tänker jag lägga all energi på mitt hjärta till häst och jag och min familj ska göra allt vi kan för att han ska bli bra igen.

Och jag som hade tänkt att blogga lite mer nu, men mina dagar är nog inte så intressanta.
Vakna, åka till stallet, hem och äta, tillbaka till stallet, stanna där läääänge, sen hem och sova. Sen börjar det om. Men vad gör man inte för sin häst?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback