true talent

sambon är iväg och spelar innebandy i Norrköping så jag myser ner mig i soffan och kollar på true talent. Måste medge att jag är lite avis på dom som är med. jag skulle gärna stå där och sjunga bara för att se om "svenska folket" skulle gilla det dom skulle höra. Men men, lite sent att söka nu! haha
Men blir det en till säsong så ska jag lätt skicka in en video bara för skojs skull. Skulle dock ALDRIG söka till Idol, usch fy och blä. Enda litet fel visar dom för hela svenska folket. Nää, true talent känns lite mer seriöst på det sättet tycker jag. men de går väl inte säga innan man har varit där. Jag skulle iaf vilja söka bara för att se om man kommer vidare, de skulle vara kul :)

Men nu tycker jag att Simon kan komma hem, så jag vågar gå och lägga mig snart, är så himlans trött efter skolan!
Så drömmde jag såklart mardrömmar i natt, så sova vågar jag inte göra förens sambon kommit hem..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback