tisdag

inte skrivit på evigheter, men nu tyckte Hanna att det var dags.. :*

Jag kan ju börja med att berätta att om lite mindre än 2 veckor så packar jag ner mitt liv i flyttlådor och drar till storstan. Ångesten börjar smyga sig på en aning, flytta hemifrån liksom, hur vågar jag det?? 
visst, det är inte jättelångt hem till mamma, men jag kommer sakna henne massor. Hur ska jag klara mig? Vem ska nu skälla på mig när jag inte har fixat disken? ojojoj säger jag bara! Men det är ju en himla tur att jag har Simon med mig, annars vetifan.. då hade jag nog aldrig flyttat ifrån tryggheten tror jag?
Jobb har jag ju fått med, himlans bra detdär med att jobba och få lön, mindre bra är det att pengarna går till bensin.
men man kan ju inte få allt!
Nu blir det sängen, för imorgon ska jag packa och jobba, full rulle!

Kommentarer
Anonym säger:

Yeyh! :D pöss osåntdära!

Måste ses nåndag o checka in innan flytt

2011-08-04 | 21:52:52
Lena Ek säger:

vadå skäller?????????????

2011-08-16 | 12:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback